Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda
Oci educatiu
Posem a la disposició de totes les persones joves diferents activitats i serveis com a alternatives d'oci i temps lliure, per a afavorir la seua mobilitat pel món i conèixer altres cultures i experiències.
A més, podeu entrar en els articles que, des de molts punts de vista, es publiquen en el nostre blog al voltant de l'Oci Educatiu.
- Declaració 'Ens reunim amb uns altres valors'.
- Descarrega l'adhesió a la declaració per signar al pleno del teu Ajuntament.
- III conveni col·lectiu marc estatal d'oci educatiu i animació juvenil.
- Premis Campaments i Oci educatiu.
Llistat d'ajuntaments i mancomunitats adherits/des a la declaració d'oci educatiu...
Oci educatiu video
Ves enrere Ja està ací "A la Mar" per a l'estiu 2022
Ja està ací "A la Mar" per a l'estiu 2022
Apreneu a navegar i divertir-vos, un any més, a les Escoles de la Mar
Ja vos podeu preinscriure, a partir del 26 d'abril a les 23:59 h., en les activitats nàutiques del Programa lliure d'estiu que s'organitzen a les Escoles de la Mar de Borriana i Benicàssim. El sorteig tindrà lloc el 9 de maig de 2022 a les 12 h.
I per a agost (també a la Vila Joiosa) podeu reservar plaça directament a partir del 31 de maig a les 10 h.
A més, enguany hi ha novetats amb la convocatòria de les activitats que es realitzaran a bord de la goleta "Tirant Primer", a través del Programa TIRANT: les Aules de Mar-Jornades Medioambiantals i les Travessies de Navegació d'Altura.
Podeu consultar tota la informació dels dos programes, així com apuntar-vos en les activitats que vos interessen, exclusivament en línia a través de la pàgina web d'Escoles de la Mar.
Accés al procediment d'inscripció en línia