Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda
Oci educatiu
Posem a la disposició de totes les persones joves diferents activitats i serveis com a alternatives d'oci i temps lliure, per a afavorir la seua mobilitat pel món i conèixer altres cultures i experiències.
A més, podeu entrar en els articles que, des de molts punts de vista, es publiquen en el nostre blog al voltant de l'Oci Educatiu.
- Declaració 'Ens reunim amb uns altres valors'.
- Descarrega l'adhesió a la declaració per signar al pleno del teu Ajuntament.
- III conveni col·lectiu marc estatal d'oci educatiu i animació juvenil.
- Premis Campaments i Oci educatiu.
Llistat d'ajuntaments i mancomunitats adherits/des a la declaració d'oci educatiu...
Oci educatiu video
Ves enrere Cavanilles Explora - El Cabriel, el Coloso de las Hoces - 22 al 25 d'abril
Cavanilles Explora - El Cabriel, el Coloso de las Hoces - 22 al 25 d'abril
Esteu convidats i convidades a participar en l’edició especial de Cavanilles Explora que es realitzarà del 22 al 25 d’abril de 2025 i en la qual se visitarà gratuïtamente, i amb un total de 50 joves de 15 a 17 anys, les localitats de Venta del Moro i Villargordo del Cabriel.
Com hi ha un límit de places es realitzarà un procés de selecció que constarà d'un vídeo de motivació i una observació rural. Al procés de selecció es valorarà la motivació dels i les aspirants i l'originalitat de les propostes amb l'objectiu de generar un entorn divers en quant a gent i perspectives.
Així mateix, si ja has participat en les anteriors edicions d’Expedició Juvenil Cavanilles i encara tens entre 15 i 17 anys, pots també inscriure’t i participar en esta nova expedició.
La resolució de la selecció es produirà el 24 de febrer de 2025.
Molta sort als candidats i candidates!
El termini d'inscripció ja està obert fins el 20 de febrer de 2025 a les 23:59 h., i pots llegir les bases de participació a la web de Cabanilles Explora.
Colaboran: