T'interessa

D'interès

Ves enrere A la Mar 2025 - Programa lliure d'estiu

A la Mar 2025 - Programa lliure d'estiu

Ja està ací el Programa lliure d'estiu de les "Escoles de la Mar"!

 

A partir dels 9 anys podeu apuntar-vos als cursos d'alguna de les modalitats de navegació que ofereixen les escoles de Benicàssim, Borriana i La
Vila Joiosa, durant els mesos de juny, juliol i agost.

Entre estes modalitats s'inclouen vela lleugera, tant d'iniciació com de perfeccionament, vela creuer d'iniciació, surf de vela ('windsurf'), piragüisme, rem i surf de rem ('paddle surf'), amb estades de cinc dies de dilluns a divendres.

A més de les 'Setmanes d'estiu', també ofereix dues modalitats més, que són 'Un dia a la mar' i 'Caps de setmana d'estiu' tant a Benicàssim com a Borriana.

Estigueu atents i atentes a la preinscripció per a les Escoles de Benicàssim i Borriana, que es realitzarà des de les 10.00 h. del 13 de març fins a les 23.59 h. del 27 de març i al posterior sorteig, que serà el 3 d'abril a les 10.00 h.

En la "Escola de la Mar" de la Vila Joiosa podreu realitzar la inscripció directament a través de la pròpia "Escola". 

Teniu tota la informació sobre l'oferta de cursos, la preinscripció i la inscripció en la web d'Escoles de la Mar