T'interessa

D'interès

Ves enrere Cavanilles Explora - Chelva i Calles - 22 de febrer

Cavanilles Explora - Chelva i Calles - 22 de febrer

Si sou joves i teniu de 14 a 30 anys, el diumenge 22 de febrer teniu l’oportunitat ideal per a endinsar-vos amb Cavanilles Explora en la Ruta de l’Aigua a Chelva i Calles, i a més totalment gratis.

La ruta comença a Chelva, la Vila de les tres Cultures, per a descobrir les joies arquitectòniques i artístiques del seu tramat medieval, les quals són testimoni de la interculturalitat entre musulmans, jueus i cristians que van conviure durant el segle XIV donant lloc a una cultura florent.

Continua seguint la Ruta de l’Aigua, amb les cristal·lines aigües del riu Tuéjar, així com dels seus nombrosos brolladors i fonts, i després el corrent del riu ens portarà a Calles, amb el seu nucli urbà de carrers retorçats d’herència morisca.

Al retorn a Chelva, es visitarà la seua església, una de les millors obres del barroc valencià, i el seu refugi de la Guerra Civil.

En esta eixida, per falta de transport públic i amb l'objectiu de facilitar la participació de les persones joves, es convidarà a la persona responsable del transport de cadajove a participar en les activitats agendades al llarg del dia (màxim 2 acompanyants, els quals poden ser majors de 30 anys). Les persones acompanyants obligatòriament també han d’omplir el formulari d’inscripció.

Informació i inscripcions en la web d'Expedició Cavanilles fins el dimarts 17 de febrer a les 23:59 h.

 

 

Participa:

Col·laboren: